L’elx CF suma un punt davant el Reial Valladolid al Martinez Valero
L’Elx CF ha empatat davant el Reial Valladolid en un partit que el conjunt de Fran Escribá va merèixer un triomf que va acabar en un empat amarg en els minuts finals. Malgrat tenir el control en la gran majoria de l’xoc i d’haver disfruado de les millors ocasions, l’equip franjiverde no va aconseguir la victòria.
La primera meitat va ser de l’Elx CF. Va ser Pere Milla què gairebé va marcar amb una jugada individual que va aturar el porter visitant. Amb el pas dels minuts es va anar afermant la proposta de l’equip il·licità, que va veure com es va avançar gràcies a una grandíssima jugada entre Pere Milla i Fidel. Una pilota de l’10 a Fidel va acabar amb l’andalús definint amb mestria davant Masip. Després de diverses jugades per banda l’Elx no va aconseguir augmentar l’avantatge i així va arribar a la mitja part.
Després de la tornada de vestidors el partit va travessar una fase sense ocasions. Tan sols un llançament de falta de Boyé per sobre de la porteria. En els instants finals va arribar l’ocasió que va poder haver canviat el xoc. Un mà a mà de Rigoni que va ser detingut per Masip. Tot seguit va arribar el gol de l’empat. En una jugada aïllada de córner. Olaza va rematar una pilota a l’àrea i va posar un empat molt amarg per a un Elx que va merèixer guanyar.
Elx: Gazzaniga; Barragán, Gonzalo Verdú, Dani Calvo, Josema (Mojica, min 59); Tete Morente (Rigoni, min 72), Raúl Guti (Luismi, min 82), Marcone, Fidel (Josan, min 82); Pere Milla (Víctor Rodríguez, min 71) i Lucas Boyé.
Real Valladolid: Masip; Janko (Luis Pérez, min 75), Bruno, Joaquín, Olaza; Orellana (Jota, min 63), Roque Mesa (Míchel, min 63), Alcaraz, Óscar Plano (Hervías, min 75); Sergi Guardiola i Kenan Kodro (Marc André, min 63).
Gols: 1-0, Fidel (min 22); 1-1, Olaza (min 85).
Informació i Foto: Elx CF