L’elx CF s’ha imposat a l’Intercity al Martinez Valero (4-0)
L’Elx C.F. s’ha imposat avui al matí a l’Intercity (7-0) al Martínez Valero. Els de Pablo Machín van certificar la seva victòria en un partit complet abans d’enfrontar-se a l’Athletic Club Torrellano aquesta tarda.
El partit va estar marcat per l’efectivitat franjiverda, els nostres es van mostrar segurs amb pilota des de l’inici del matx. Al 15′ de la primera part, Gaizka, intervindria detenint un xut a Collado, era la primera ocasió clara per a l’Elx. La següent ocasió clara acabaria en gol, seria Lucas Boyé per mitjà d’una jugada individual que finalitzaria al fons de la xarxa al minut 20′. El segon del partit seria de Roger que després de caçar un rebuig a l’àrea no perdonaria i faria el 2-0 al 44′, un minut després Raúl Guti culminaria una gran assistència de gol de Lucas Boyé i posaria el tercer gol al marcador . A la següent jugada Lucas Boyé definiria de forma impecable després d’una internada dins de l’àrea i faria el quart abans del descans.
La segona meitat començaria sense canvis i amb una continuïtat a la dinàmica joc dels nostres que es mostraven ordenats en fase defensiva i amb una bona pressió organitzada de tot l’equip quan no tenien la pilota. Al 55′ el bon rendiment al camp es tornaria a veure traduït en gol, seria el hat-trick de Lucas Boyé que rematava una gran centrada de Lautaro i signant un golàs, continuaria l’activitat del partit i l’intens joc dels nostres , al 72′ Helibelton Palacios sumaria el sisè gol al marcador després de pujar a l’atac i finalitzar la jugada amb un xut creuat. Al 78′ arribaria el setè gol, obra de Roger, que no perdonaria a la mà a mà.
L’Elx C.F. Suma així una victòria per continuar sumant sensacions de cara al reinici de la Lliga.
Fitxa tècnica:
Elx C.F.: Werner, Lautaro Blanco, Bigas, Verdú, Helibelton, Jossan (75′ Bane), Roger, Gumbau, Guti, Collado, Boyé
Informació i Foto: Elx CF