DestacatEsports

L’Elx CF realitzarà un stage a Pinatar Arena

L’Elx CF continua dissenyant la seva pretemporada de cara a l’inici de la pròxima campanya en Laliga Santander. L’equip que dirigeix ​​Jordi Almirón es desplaçarà el dimarts 8 a la tarda a les instal·lacions de Pinatar Arena, aquí romandran concentrats durant dues setmanes per seguir amb la seva posada a punt amb entrenaments i amb la disputa d’alguns dels seus primeres trobades preparatoris per al nou curs.

El conjunt il·licità ja va estar concentrat en Pinatar Arena durant la fase final de l’campionat de lliga de la passada campanya, una activitat que repetirà durant la pretemporada en aquestes instal·lacions amb l’objectiu d’arribar en les millors condicions a l’inici de l’campionat de Primera Divisió. Els integrants de la primera plantilla tenen previst desplaçar-se dimarts a la tarda per començar amb les diferents rutines d’entrenament dissenyades pel cos tècnic.

L’equip té previst acabar la concentració el diumenge 20 de setembre, després de gairebé dues setmanes d’activitat per a preparar els el retorn de el club a la màxima categoria de el futbol espanyol.

Informació i Foto: Elx CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint