Esports

L’Elx CF ha arribat a un acord amb l’empresa Docuten

L’Elx CF ha arribat a un acord amb l’empresa Docuten per emprendre un nou procés de digitalització de el club en els seus processos administratius. Amb aquesta decisió, el club il·licità busca assolir la sostenibilitat dels seus processos, mitjançant l’eliminació de el paper i la reducció de les seves emissions en l’enviament de documents. D’aquesta manera, s’aconseguirà reduir la seva petjada de carboni amb l’objectiu de ser un club més sostenible, un dels seus principals objectius empresarials.

A favor de l’entorn

Amb la solució de digitalització de Docuten, per al volum de documentació de club -unes 7000 fulls a l’any aproximadament-, l’Elx evitaria l’emissió de 4,62 kg de CO2, la tala de 64 kg de fusta, i la despesa de 70.000 litres d’aigua emprada en el procés de fabricació de paper, en xifres anuals. Així mateix, a aquestes dades s’afegirien aquells derivats de l’enviament de documentació per correu ordinari, incloent les emissions de l’transport. Aquestes xifres són el reflex dels beneficis mediambientals aconseguits mitjançant la digitalització dels processos administratius.

Docuten, amb seus a Espanya i Regne Unit, és una empresa de referència tecnològica centrada en la digitalització dels processos administratius de mitjanes i grans empreses, a través d’una plataforma amb serveis de signatura digital, facturació electrònica i automatització de cobraments i càrrecs SEPA .

L’Elx CF signarà a partir d’ara els seus contractes mercantils i laborals amb les solucions de signatura digital de Docuten. Així mateix, automatitzarà la recepció de factures electròniques dels seus proveïdors. «Aquest acord amb una empresa com Docuten permet a l’Elx CF seguir escalant cap al model de club que aspira a ser; apostant per una visió renovada i preocupat per la sostenibilitat ambiental «, comenta la directora general de club franjiverde Patricia Rodríguez.

Docuten ja compta entre els seus clients amb altres clubs de futbol professionals, com la SD Osca i el Real Avilés CF. La incorporació d’un nou equip professional situa a Docuten com a referent en la digitalització de clubs esportius. Brais Méndez, CEO d’Docuten, afirma que l’esportiu és un sector amb «molt marge per millorar els seus processos administratius i posar-se a l’altura d’altres sectors productius», al que afegeix que «Docuten té l’experiència necessària per ajudar-los a superar aquest repte. »

Docuten, amb més d’una dècada d’experiència en la digitalització de processos, és un dels líders nacionals en aquesta matèria i compta amb aliances amb importants empreses tecnològiques, com Microsoft o Wolters Kluwer. La seva cartera de clients inclou un gran nombre d’empreses líders, com Desigual, Grup Planeta, Louis Vuitton, Cabify, Lantania o Estrella Galícia.

sobre Docuten

Docuten és una empresa tecnològica amb seus a Madrid, la Corunya i Londres, que compta amb una plataforma per a la transformació digital dels processos administratius dels seus clients, integrada amb eines de gestió, que permet automatitzar l’enviament i la recepció de documents i factures . Docuten compta amb una àmplia cartera de clients entre els quals es troben empreses cotitzades en IBEX-35, MAB i mercat continu. Així mateix, Docuten participa activament en el programa EURINV, que té com a objectiu principal ajudar els participants a complir amb la normativa europea sobre facturació electrònica.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint