L’Elx C.F. vendrà entrades del sector d’Afició Visitant de l’estadi Nuevo Mirandilla per al partit davant el Cadiz CF del proxim dissabte 7 de maig de 2022
L’Elx C.F. vendrà entrades del sector d’Afició Visitant de l’estadi Nuevo Mirandilla per a la trobada davant del Cadis C.F. del proper dissabte 7 de maig (18.30 hores). El Club disposa de 100 entrades a un preu de 20 euros que posarà a la venda a partir de dilluns fins dimecres.
L’horari de venda a les Taquilles de Fons Sud és:
Dilluns: de 16:00 a 19:00 hores.
Dimarts i dimecres: de 10:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 hores.
Seguint el reglament de venda d’entrades i abonaments de LaLiga, totes les entrades seran nominatives i intransferibles i hauran d’anar acompanyades del DNI del titular per accedir a l’estadi el dia de partit. A més, les entrades d’Afició Visitant només es podran adquirir a les oficines del Club visitant; no hi haurà venda d’aquest sector el dia de partit.
Informació i Foto: Elx CF