L’Elx C.F. disposa de 445 entrades d’Afició Visitant per a la trobada de la primera eliminatòria de la Copa de S.M. el Rei davant del CD Alcora
L’Elx C.F. disposa de 445 entrades d’Afició Visitant per a la trobada de la primera eliminatòria de la Copa de S.M. el Rei davant del CD Alcora. El partit es disputa aquest dissabte 12 de novembre, a les 18.30 hores, al Mini Estadi de la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza del Vila-real C.F.
El preu de les entrades és de 15 euros. A més, en col·laboració amb la Federació de Penyes, el Club organitzarà viatge amb autobús, al preu de 15 euros el bitllet, amb sortida el mateix dissabte dia de partit a les 10.00 hores (des del solar situat davant de l’estadi Martínez Valero) i tornada després de la trobada. La venda d’entrades es realitza a les Taquilles de Fons Sud en el següent horari:
Dimecres: de 16:00 a 19:00 hores.
Dijous i divendres: de 10:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 hores.
* No s’admeten canvis ni devolucions d’entrades
Informació i Foto: Elx CF