L’Autoritat Portuària rebaixarà la taxa de la mercaderia un 10% i congelarà les tarifes de serveis portuaris
El Consell d’Administració de l’Autoritat Portuària de Castelló ha ratificat el pla d’empresa 2018 de l’Autoritat Portuària de Castelló, amb un pressupost d’ingressos de 26.891.000 euros i un pressupost d’inversions de 16.073.000 euros, un 32% superior al de 2017. «Les inversions generen ocupació mentre es fan i creen oportunitats de futur», ha explicat el president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo.
El pressupost recull una rebaixa del 10% en la taxa de la mercaderia, la qual cosa que suposarà un estalvi de 800.000 euros anuals als usuaris de PortCastelló. Aquesta mesura entrarà en vigor una vegada aprovats els pressupostos generals de l’Estat.
A més, s’ha aprovat que les tarifes per serveis comercials per 2018 siguin les mateixes que en 2017. Francisco Toledo ha afirmat que «la congelació de tarifes de serveis comercials ens permet seguir guanyant competitivitat per garantir un creixement sostenible» i la rebaixa de la taxa de la mercaderia «permetrà que els sectors productius guanyin competitivitat en les seves exportacions».
Altres acords del Consell d’Administració de l’Autoritat Portuària de Castelló en la reunió d’avui:
-Aprovar la modificació no substancial per ampliació del termini en 2,5 anys de la concessió atorgada a la senyora Silva Gastronòmica SRLL per a l’explotació del local 8 ubicat a la Plaça del Mar. El termini de vigència de la concessió s’estendrà fins al 28 de juny de 2020.
-Atorgar concessió administrativa per a l’ocupació del magatzem nº 2, de 36,15 m2, ubicat a la zona nord del port, destinat a l’emmagatzematge d’estris per a l’exercici del servei d’amarratge i desamarratge. La concessió s’atorga per un termini de cinc anys i meritarà unes taxes anuals de 235,44 euros més IVA.
Autoritzar la transmissió de la totalitat de les participacions socials de Port Azahar, Centre d’Oci, SA, a Obinesa Grup Industrial, SLU
-Aprovar els plecs de concurs per a l’ocupació i explotació del local nº 6, de 49 m2, ubicat a la Plaça del Mar i destinat a activitat hotelera que compta a més amb una terrassa fixa descoberta de 59 m2 i una terrassa temporal de 110 m2.
Declarar la caducitat, per impagament de liquidacions de taxes, de la concessió atorgada al senyor José Luis González Gutiérrez per a l’ocupació i explotació del local nº 7 ubicat a la Plaça del Mar.
Informació i Foto: http://www.portcastello.com