L’Auditori de Castelló programa un concert de l’orquestra Praga Philarmonia
L’Auditori de Castelló, espai propi de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), presenta el concert de l’orquestra txeca Prague Philarmonia, reconeguda per la seua energia i precisió, el 7 de maig a les 19:30 hores.
La Prague Philarmonia es presenta a Castelló amb la direcció del txec Jiří Habart, un director que revela la intensitat emocional i la riquesa sonora de cada obra. El programa que presentaran en l’Auditori està compost per les obres La Clemenza di Tito (obertura de l’òpera), de Mozart, Metamorphosen, de Strauss, i la Simfonia núm. 3 en mi bemoll major, Op. 55, ‘Heroica’, de Beethoven.
L’Auditori de Castelló també acollirà el 9 de maig, a les 19:30 hores, el concert de la soprano russa Julia Leshneva i el suís Lucca Pianca, arxillaüt, amb el seu programa L’edat d’or, un viatge musical a través del barroc, en el qual la veu lírica i l’elegància de l’arxillaüt es troben per a evocar l’esplendor de l’‘edat daurada’ de la música europea.
Els dos concerts estan inclosos en l’abonament de primavera de l’Auditori i tota la informació sobre la programació es troba disponible en ivc.gva.es.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana