L’Atletico Levante UD ja coneix els seus rivals del seu grup de la Segona RFEF
El filial llevantinista ha conegut en el dia d’avui els que seran els seus rivals en el nou format de competició de la Segona RFEF-Segona B per a la temporada 2021-2022, quedant comprès l’Atlètic Llevant UD en el Grup V al costat de:
Atlètic Taca Real (Andalusia)
CD El Ejido 2012 (Andalusia)
Club Recreatiu Granda (Andalusia)
Club Atlètic Pulpileño (Andalusia)
Calvo Sotelo Puertollano CF (Castella-la Manxa)
CD Marchamalo (Castella-la Manxa)
CD Toledo (Castella-la Manxa)
UD Socuéllamos CF (Castella-la Manxa)
CD Eldense (Comunitat Valenciana)
CF Intercity (Comunitat Valenciana)
CF La Nucia (Comunitat Valenciana)
Hèrcules d’Alacant CF (Comunitat Valenciana)
UD Alzira (Comunitat Valenciana)
UD Melilla (Melilla)
Àguiles FC (Regió de Múrcia)
Mar Menor CF (Regió de Múrcia)
Real Murcia CF (Regió de Múrcia)
En la nova categoria, els campions de grup aconseguiran l’ascens directe, mentre que les altres cinc places d’ascens sortiran d’un PlayOff que es disputarà en seu neutral entre el 22 i el 29 de maig entre els classificats de la 2a a l’5è de cada grup .
Baixaran a Tercera RFEF els cinc pitjors classificats de cada grup, el 13è millor classificat aconseguirà la permanència i els altres quatre equips classificats en aquesta posició disputaran un altre PlayOff a finals de maig en el qual dos conjunts aconseguiran la permanència.
Informació i Foto: Levante UD