L’Atlètico Levante UD es mesura davant el CD Ebre en la recerca pels tres punts
L’Atlètic Llevant UD es mesura davant el CD Ebre aquest diumenge 13 d’octubre des de les 12h a l’Estadi Pedro Sancho. Els de Tevenet viatgen per jugar a domicili un partit contra un rival que marxa dos llocs per sota en la classificació amb només un punt menys.
La intenció dels llevantinistes no és altra que la de tornar a València havent sumat tres punts més en el seu caseller. El filial granota arriba a la cita havent sumat punts en els últims dos partits disputats davant del líder de la categoria i en la trobada ajornat davant l’Oriola CF.
Per aquesta trobada Luis García Tevenet no podrà comptar amb els lesionats Blai, Giorgi, Chuma i Ferni. Tampoc viatjaran Toni Ferrer ni Aly causa de compromisos internacionals. De la mateixa manera Eusebi cau de la convocatòria per decisió tècnica.
Informació i Foto: LevanteUD