Esports

L’Atlètic Llevante UD posa en marxa la temporada 21/22

L’Atlètico Levante UD posa en marxa la temporada 21/22 després de la realització de les proves mèdiques. Els jugadors han estat citats, per torns, durant el matí de dilluns i dimarts a la Clínica Ivre ia la Ciutat Esportiva de Bunyol per dur a terme els corresponents tests. Dimecres i dijous l’equip dirigit per Alessio Lisci està citat a la gespa de les instal·lacions de Bunyol per a realitzar les proves físiques en grups.

El proper dilluns 19 de juliol començaran els entrenaments de l’filial granota per preparar els amistosos de la pretemporada, sent el 31 de juliol a Pinilla, el primer partit davant el Terol.

Informació i Foto: Levante UD

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint