L’Àrea de Preparació Física del CD Castellón es posa a to amb el primer equip
L’Àrea de Preparació Física del CD Castellón ha realitzat aquesta setmana una formació adreçada als preparadors físics de la Pedrera del CD Castelló per estudiar la preparació física que s’imparteix al primer equip i fer-la extensible al futbol base.
La preparació física és una de les facetes que més importància ha assumit el primer equip del CD Castelló aquesta temporada. Per això, el Club va arribar a un acord amb Mikolaj Pujdak com a nou “Head of Physical Performance and Nutrition” del CD Castelló.
La seva arribada va ser per liderar la consecució dels nivells d’acondicionament més grans que necessitava amb el nou estil de joc que es va adoptar sota la direcció de Dick Schreuder, i que s’està estenent a tot el futbol base del club. Aquesta setmana, l’Àrea de Preparació Física de la Pedrera Albinegra ha tingut l’oportunitat d’xopar-se dels coneixements de ‘Miki’ per enfortir una de les bases de la metodologia del CD Castelló.
La Fundació Albinegra agraeix la predisposició del Club, especialment a Miki, per compartir els seus coneixements amb els preparadors físics del planter del CD Castellón
Informació i Foto: Fundación Albinegra