DestacatEsports

L’arbitre Jorge Diaz Escudero dirigirà el partit de lliga Hercules vs Sabadell

L’Hèrcules d’Alacant CF ha realitzat aquest matí el seu últim entrenament abans de jugar davant el CE Sabadell (dissabte 20 d’abril, 19,00 hores). L’equip ha treballat a porta tancada per preparar els detalls d’un important partit. L’entrenador de l’Hèrcules, Lluís Planagumà, ha citat a tota la seva plantilla una hora abans de l’inici del partit a l’estadi.

El club homenatjarà en el transcurs de la trobada al seu equip Juvenil que ha aconseguit brillantment el seu ascens a la Divisió d’Honor.

El duel davant el Sabadell comença a les 19,00 hores i serà arbitrat pel col·legiat Jorge Díaz Escudero del Comitè Territorial Murcià. El partit es podrà seguir a través de les xarxes socials de l’Hèrcules i des de Ràdio Hèrcules, l’emissora oficial del club, amb la retransmissió de Tomás Moya i Gonzalo Blanes.

 

 

 

Informació i Foto: HerculesCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint