Esports

L’Amics Castelló rep el Grup Ureta Tizona equip revelació de la temporada

Aquest diumenge a partir de les 12h al Ciutat de Castelló es viurà una altra autèntica final per a l’Amics Castelló en un partit molt difícil davant el qual sens dubte és l’equip revelació de la temporada ja que el Grup Ureta Tizona Burgos és l’actual tercer classificat i és el segon equip més anotador de la lliga.

Orenga definia el partit com a “Altre parit difícil, una altra final per a nosaltres en què hem de rematar. Portem els últims partits jugant a un nivell molt bo i fallant al final”, i és que els castellonencs tot i estar jugant molt bé els falta per una banda tranquil·litat per afrontar els trams finals de partit i per l’altra una mica de sort també amb els arbitratges que no han ajudat gaire en les últimes trobades a casa.

L?última derrota la de dimecres passat contra l?Ourense, una derrota que va agreujar la situació de l?equip amb les victòries tant de Cantàbria com d?Oviedo.

“L’equip està bé, vam estar fotuts després del partit perquè era un partit que el teníem a la mà i ens hagués donat molt d’oxigen per a la resta de temporada. El que passa que hem sortit d’aquell moment de cabreig amb més ganes i intensitat d’entrenament, amb més concentració per intentar fer el que és molt difícil i el que és a la nostra mà” afirmava Orenga en la preparació del partit de demà davant els burgalesos a qui definia així, “Tizona és sens dubte l’equip revelació de la temporada amb un joc molt ràpid, molt dinàmic i una defensa molt agressiva, molt pressionant. Tots els jugadors aporten, no hi ha un referent únic com en altres equips que cal aturar dos o tres jugadors”.

L’antídot per aturar els burgalesos passa perquè “la intensitat ha de ser molt alta des del principi i cometre pocs errors i ser molt valents i agressius i gaudir amb el partit” confessava l’entrenador de la Plana que no podrà comptar demà tampoc amb Ngom ni amb Hermanson a qui el club està buscant substitut al mercat encara que no està sent gens fàcil “a hores d’ara és força complicat, queda poc temps les lligues estan totes a les fases finals i trobar un jugador que sigui determinant per poder portar-lo i ajudar és complicat” confirmava Orenga.

Queden 10 partits i l’Amics Castelló hauria d’aconseguir 6 victòries per assegurar la permanència un any més a la LEB Or.

Informació i Foto: Amics del Basquet Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint