Lamburguesa, Official Supplier del Valencia CF, dóna hamburgueses als sanitaris valencians
La cadena d’hamburgueseries gourmet Lamburguesa, Official Supplier del Valencia CF, està mostrant la seva cara més solidària en la lluita contra el coronavirus amb la donació d’hamburgueses als professionals sanitaris que treballen en els diferents hospitals de la província de València.
Des que va començar la crisi sanitària, la companyia està repartint hamburgueses en els centres hospitalaris Imed València, La Fe, l’Hospital Clínic i l’Hospital General, entre d’altres. Lamburguesa s’uneix, d’aquesta manera, a la iniciativa altruista Food4Heroes, sorgida arran de la crisi, a través de la qual empreses de el sector de l’alimentació donen els seus productes als sanitaris que treballen en hospitals i centres de salut per fer front a la pandèmia de l’COVID-19.
Amb aquesta iniciativa solidària, l’empresa familiar vol posar el seu granet de sorra ajudant a el personal sanitari, una forma també de mostrar-li el seu agraïment i suport per la tasca que estan realitzant des de primera línia. Des del València CF volem agrair al nostre partner aquesta gran iniciativa de suport als sanitaris valencians, reflectint en una situació de crisi com l’actual uns valors amb els quals ens sentim plenament identificats.
Paral·lelament, Lamburguesa ha reforçat les mesures de seguretat atenent les recomanacions de les autoritats sanitàries per vetllar per la salut dels seus treballadors i clients, implementant els protocols necessaris perquè els enviaments que segueixen fent siguin completament segurs.