Política

L’ambaixador del Japó visita l’Ajuntament de Castelló

L’Ajuntament de Castelló ha rebut aquest dimecres la visita de l’ambaixador del Japó a Espanya, Kenji Hiramatsu, que ha sigut rebut a la seua arribada per l’alcaldessa de la ciutat, Amparo Marco. Durant aquesta visita de cortesia, Hiramatsu ha signat en el llibre d’honor del consistori i ha mantingut una breu trobada amb l’alcaldessa. Marco ha destacat els llaços que uneixen a Castelló amb el Japó com reflecteix l’agermanament amb la ciutat d’UBE i l’haver sigut seu del XXI Fòrum España-Japó celebrat en 2019.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint