Esports

L’alqueria del Basket i Europrobasket han signat un acord de col.laboració

L’Alqueria del Basket i Europrobasket han firmat un acord de col·laboració. L’acadèmia que va començar a funcionar en 2015 i fins al moment ha desenrotllat la seua activitat a Girona, traslladarà la seua seu a València per a començar a treballar en la major instal·lació de bàsquet de formació d’Europa.

 

Europrobasket, és una acadèmia internacional el principal camp d’actuació de la qual és el desenrotllament d’un programa professional per a jugadors estrangers que vullguen experimentar en primera persona el bàsquet europeu, entrenar al màxim nivell i donar-se a conéixer en el nostre esport.

 

Gràcies a este acord, Europrobasket desenrotllarà el seu programa en L’Alqueria del Basket durant els pròxims anys, incloent sessions de treball amb els millors professionals i distintes activitats aprofitant les possibilitats que oferix la instal·lació, amb 13 pistes disponibles.

 

Amb este acord, L’Alqueria del Basket continua ampliant les seues fronteres i comença a ser referència més enllà de les barreres del continent europeu, mentres que Europrobasket, podrà fer ús de la millor instal·lació de bàsquet del continent per a desenrotllar el seu programa

 

 

Informació i Foto: http://www.valenciabasket.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint