PolíticaSanitat

L’alcaldessa de Castelló Amparo Marco rep la vacuna contra la covid-19

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha rebut aquesta vesprada la vacuna Janssen contra la covid-19. Marco ha sigut citada a les 17.30 hores en el punt de vacunació massiva de la ciutat, a l’Auditori i Palau de Congressos. L’alcaldessa incideix en la importància de la vacunació i l’esperança que representa per a superar la pandèmia del coronavirus, demana màxima prudència i responsabilitat i insta la ciutadania a continuar complint amb les mesures de prevenció. Així mateix, trasllada un agraïment al personal sanitari i un reconeixement al treball de la Conselleria de Sanitat en coordinació amb l’Ajuntament per a desenvolupar el procés de vacunació a la ciutat.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint