L’alcaldessa d’Almassora felicita l’Atlètic Bàsquet pels triomfs aconseguits aquesta temporada
L’alcaldessa d’Almassora, María Tormo, juntament amb el regidor d’Esports, Francisco Soriano, han rebut a l’Ajuntament una delegació de l’Atlètic Bàsquet Almassora per felicitar-los pels triomfs aconseguits aquesta temporada. Així, quatre dels equips del club; el Sènior Masculí B, el Senior categories.
L’Atlètic Bàsquet Almassora té prop de 120 jugadors i jugadores que conformen un total de 13 equips.
«El nostre equip de bàsquet està cuidant el planter, fent afició entre els nostres petits, als quals transmet valors tan importants com el treball en equip, l’esforç, la superació i la companyonia», ha assenyalat l’alcaldessa, que ha desitjat molts triomfs futurs a l’Atlètic Bàsquet Almassora.
Informació i Foto Ajuntament d’Almassora