Política

L’alcalde de Moncofa demana a Generalitat Valenciana i Diputació de Castelló test massius “per no arribar tard i evitar contagis”

L’alcalde de Moncofa, Wences Alós Valls, ha demanat a la Generalitat ia la Diputació de Castelló tests massius i mascaretes per a tota la població del municipi per tal de no arribar tard a l’hora de prevenir els contagis de l’COVID19 o coronavirus. El consistori ha enviat una comunicació a sengles institucions i incideix en l’efectivitat demostrada que ha tingut en altres països a la provisió d’aquest tipus de material a tota la població.

“Des de l’Ajuntament estem a la disposició de totes les administracions per ser el més efectius possible i frenar aquesta pandèmia. Estem posant tot de la nostra part, reforçant els nostres recursos i atenent totes les situacions que van sorgint. Però necessitem tests per saber qui és el portador de virus, prendre mesures a l’respecte i poder evitar el contagi “, ha indicat l’edil.

En aquest sentit, l’alcalde ha confirmat que “donada la paràlisi de la Generalitat, des de l’Ajuntament ens estem treballant comprar mascaretes per a tota la població i tests treballadors de l’ajuntament que estan en primera línia en la lluita contra el COVID 19”

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint