CulturaMunicipis

L’Ajuntament de Torreblanca programa per a Nadal activitats culturals i de lleure pensant en els joves

L´Ajuntament de Torreblanca ha organitzat una atractiva agenda d´esdeveniments i espectacles culturals i d´oci pensant en tots els veïns del poble, però especialment en els més petits. Així, entre aquest divendres 22 de desembre i la matinada de la nit de Cap d’Any ha programat diversos espectacles a l’Auditori Metropol, a més d’activitats infantils i espectacles musicals amb DJ’s.

Tania Agut, alcaldessa de Torreblanca, ha destacat que “entre l’Ajuntament i el Patronat de Festes de Torreblanca hem organitzat una agenda amb diversos espectacles gratuïts perquè els puguin gaudir totes les veïnes i els veïns del poble. D’aquesta manera, seguim facilitant que puguin participar en les activitats que hem programat per a aquest Nadal i que van començar ja la setmana passada amb la Fira de Nadal”.

Programació de Nadal

Divendres 22 de desembre. Presentació dels llibres ‘Per a tota l’eternitat’ i ‘El bosc dels arbres estúpids’, de Mónica Mira.

Dissabte 23 de desembre. Espectacle infantil ‘Màgic Nadal amb els Elfs’, a les 12 hores a l’Auditori Metropol.

Concert de Nadal de la Unió Musical Torreblanca, a les 19.30 hores a l’Auditori Metropol. Els elfs entremaliats transportaran tots els nens i nenes a un món encantat i màgic ple de bombolles gegants, màgiques entremaliadures, música, malabars, acrobàcies, equilibris i una infinitat de sorpreses més. L´entrada és gratuïta.

Diumenge 24 de desembre. Cavalcada del Pare Noël. Les parades del tren estaran a l’Avinguda del Mar, la Plaça d’Espanya, la Plaça Major, la Plaça Jaume I, el carrer Sant Antoni, el carrer Galícia, el carrer Sant Jaume, l’avinguda Campo de Deportes i el carrer Saragossa. Els ajudants del Pare Noël estaran a l’Oficina de Turisme fins divendres 22 a les 14 hores.

Dimarts 26 de desembre. Espectacle de màgia amb el Mag Orbit, a les 19 hores a l’Auditori Metropol. L´entrada és gratuïta.

Divendres 29 de desembre. Musical ‘Mai Mamás, el rescat de Campanilla’, a les 19 hores a l’Auditori Metropol. L´entrada és gratuïta.

Dissabte 30 de desembre. A les 18 hores Tardeig amb el Grup La Movida a la Plaça Major. A continuació, discomòbil remember amb el DJ Xarne i CONOA.

Diumenge 31 de desembre. A les 01.00 de la matinada, Rumba 13 al Mercat de la Carxofa. A continuació, discomòbil amb JoeG.

Divendres 5 de gener. Al matí, activitat infantil ‘trobadorets’

A les 18.30 hores Cavalcada dels Reis Mags pels carrers de Torreblanca.

Informació i Foto: Ajuntament de Torreblanca

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint