L’Ajuntament de Castelló acompanya als veïns de la Marjalería en la seua celebració de Sant Antoni
El primer tinent d’alcalde i regidor d’Urbanisme, Sergio Toledo, i la tinenta d’alcalde del Grau, Ester Giner i el regidor de Barris, Paco Cabañero, han participat aquest matí en els actes aquest dissabte amb motiu de la celebració de Sant Antoni que ha organitzat l’Associació de Veïns de la Marjalería. Els edils han sigut rebuts pel president de l’associació, Fernando Andreu, així com per altres membres de la junta directiva.
Toledo ha comentat que “des de l’Ajuntament de Castelló acompanyem a aquests veïns i fem costat a l’associació de la Marjalería i la promoció de les nostres tradicions, com és la festa de Sant Antoni”.
Per al regidor “aquesta aposta per la dinamització de totes les zones de la nostra capital que té l’equip de govern que dirigeix l’alcaldessa, Begoña Carrasco, és bàsica per a aconseguir eixa ciutat viva que volem. Més encara en una zona tan especial i tan important per a nosaltres com és nostra Marjalería, que forma part de les senyes d’identitat més arrelades de Castelló”.
La tinenta d’alcalde del Grau, Ester Giner, ha volgut també apuntar que “les festes de Sant Antoni és un del moments més especials de l’any per als veïns de la Marjalería i per a molts altres, de diferents llocs de la ciutat de Castelló i del Grau, que s’acosten a participar en elles”.
“Sant Antoni converteix la Marjalería en un punt de trobada i és la primera oportunitat de l’any de comprovar la importància que tenen les associacions veïnals com aquesta, per a la nostra ciutat”, ha ressaltat Giner.
La jornada ha començat amb la tradicional benedicció dels animals i el repartiment de rotllos, a la qual ha seguit un menjar de germanor a base de paella. Ja a la vesprada tindrà lloc la també tradicional encesa de la foguera.
Informació i Foto: Ajuntament de Castelló de la Plana