Municipis

L’Ajuntament de Borriana proposa activitats entretingudes per Nadal per a joves i per a totes les famílies

L’agenda de plans per a les famílies que ofereix l’Ajuntament de Borriana per a les festes nadalenques, a través de la Regidoria de Joventut que dirigeix Lluïsa Monferrer, inclou aquest any la tornada del Burisplay a la Llar fallera, dos Escoletes de Nadal, tallers de cuina , espectacles infantils, màgia, i altres activitats.

Una programació municipal que s’uneix a les propostes culturals i de l’àrea de Comerç impulsades pel consistori i com a bestreta a les previstes per a la benvinguda als Reis Mags.

La regidora de Joventut, Lluïsa Monferrer, ha manifestat que un any més des del govern municipal “volem oferir la possibilitat que els i les joves, i també els més petits, tinguin una àmplia oferta d’activitats en el període de vacances i puguin gaudir de diverses activitats, tallers i entreteniment en general aquests dies nadalencs en què ells són els protagonistes”.

Les activitats per a les famílies del municipi preparades per Joventut s’estendran del 23 de desembre al 6 de gener coincidint amb les vacances escolars. Així, el divendres 23 de desembre es podrà gaudir de l’espectacle gratuït de màgia Bogeries màgiques del mag Perete, a les 18h al CMC la Mercè, fins a completar aforament.

En aquest espectacle d’il·lusionisme, pensat i concebut per al gaudi de tota la família, el Mag Perete proposa un espectacle divertit amb els sorprenents jocs de màgia que discorren al llarg d’una cuidada posada en escena. A més, dijous 29 arribarà l’espectacle gratuït de dinosaures, Dinos, a les 18 hores al Teatre Paya.

Dos Escoletes

Per facilitar la conciliació de la vida familiar, l’Ajuntament també ha organitzat l’Escoleta de Nadal, del dilluns 26 al dijous 30 de desembre, que se celebrarà aquest any al CEIP Josep Iturbi, per a nens i nenes de 4 a 12 anys en horari de 9h a 14h, amb possibilitat d´entrar a les 8h.

Cada dia està organitzat de manera que comença amb un contacontes i la resta de la jornada està repartida en dos blocs, un destinat a tallers manuals i l’altre a activitats lúdiques. Les activitats s’adeqüen per edats i, encara que semblants, tindran diferents graus de dificultat. Les inscripcions es formalitzaran els dies 14, 15 i 16 de desembre de 9h a 14h a través del web del Casal Jove.

Paral·lelament, també del 26 al 30 de desembre de 9.30 ha 13.30 h, els nens i nenes de Borriana amb edats a partir de 12 anys podran participar a l’Escoleta de robòtica i videojocs. Es tracta de robòtica educativa amb activitats innovadores i, sobretot, molt divertides, dissenyades per desenvolupar les competències i habilitats necessàries per fer front als reptes del segle XXI. Per aprendre la tecnologia de manera lúdica, a través del joc, animant a ser futurs científics, enginyers i programadors.

Ambdues Escoletes, la de Nadal i la de Robòtica, requereixen inscripció, tenen places limitades i les inscripcions es poden sol·licitar ja de 9h a 14h a través del web del Casal Jove.

Divercuina

per al matí de dimarts 27 de desembre, el consistori ha previst a la Llar fallera l’activitat Divercuina Nadal consistent en tallers de cuina per a 60 nens i nenes de 6 a 11 anys, basats en rebosteria amb taronges de Borriana i que es desenvoluparà en tres torns amb 20 participants a cadascun: el primer torn de 10h a 11h, el segon torn de 11.15h a 12.15h i el tercer torn de 12.30h a 13.30h. Aquesta activitat requereix inscripció prèvia a través del web del Casal Jove.

Torna Burisplay a la Llar fallera

Aquest any torna una nova edició del Burisplay, la fira d´entreteniment que la Regidoria de Joventut ofereix gratuïtament durant els dies nadalencs, per als més petits i petites del municipi. Serà a la Llar fallera els dies 27 i 28 de desembre en horari, dimarts 28 de 16.30h a 20.30h, i dimecres 29 d’11h a 14h i de 16h a 20h.

Comptarà amb 7 Monitors i una gran varietat d’activitats, entre les quals 5 inflables per edats, 1 de salt, i 1 de rampa. També es podrà gaudir amb l’escombradora, el Toro Texas., els cotxes a pedals dobles i triples, l’Animal Raiders i els tallers de manualitats de Nadal.

Més activitats

També el dimarts 27 al Casal Jove, de 16h a 20h, es podrà participar al joc cooperatiu esportiu Laser Combats, totalment inofensiu, que suposa un desafiament a les capacitats estratègiques ia l’adrenalina, donant com a resultat un joc en equip molt divertit.

L´agenda d´activitats de Nadal es completa amb la programació cultural específica i amb la programada des de l´àrea de Comerç amb animació pels carrers per al públic infantil i familiar. A més, es tancarà amb les activitats que s’estan preparant per a l’arribada dels Reis Mags d’Orient i el Chambelà que recollirà les cartes dels nens i nenes que vulguin lliurar-la als Reis Mags.

Informació i Foto: Ajuntament de Borriana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint