L’Ajuntament de Borriana obre el termini per sol·licitar acreditacions de pàrquing per a residents durant l’Arenal Sound 2022
Amb l’objectiu d’avançar al màxim els preparatius i la logística necessària per al desenvolupament normal del festival Arenal Sound 2022 que se celebrarà del 2 al 7 d’agost, la Regidoria de Seguretat i Policia Local ha informat que, des d’aquest dimecres 22 de juny, aquells veïns i veïnes de la zona del Grau i la Malvarrosa i del Port de Borriana poden començar a sol·licitar les autoritzacions per a la utilització de les diferents zones d’aparcament que l’Ajuntament tornarà a habilitar durant la celebració del festival.
Segons han informat des del departament policial, des d’aquesta mateixa setmana i fins al 27 de juliol es poden sol·licitar i recollir les autoritzacions de forma presencial a la Prefectura de Policia Local de Borriana, situada a l’avinguda del Setze de Juliol, i en horari de 11h a 14h per al Grau i la Malvarrosa ia la Tinència d’Alcaldia per a la zona del Port. Com en anys anteriors seran dos vehicles per cada domicili els que es puguin incloure dins de l’autorització d’aparcament.
La zona d’aparcaments exclusivament destinada als veïns del Port s’habilitarà al llarg de l’avinguda de Descobridors, a les proximitats del Club de Tennis. L’accés per a l’entrada dels vehicles es farà pel carrer de Rosa dels Vents i la capacitat de l’aparcament serà aproximadament per a 300 vehicles, l’àrea d’influència va des de la carretera del Port cap al sud.
Mentre que l’avinguda Constitució és la zona d’aparcaments exclusivament destinada als veïns del Grau i la Malvarrosa, l’àrea d’influència dels quals inclou la carretera del Grau del número 1 al 45, només imparells, l’avinguda de la Mediterrània, del número 104 (carrer Tales) al 175 (Grau) i l’avinguda Cañada Blanch (de la carretera del Grau al carrer Tales).
Si és la primera vegada que se sol·licita l’acreditació d’estacionament, cal aportar un document que acrediti la residència a la zona d’influència, que pot ser rebut d’aigua, llum, telèfon, contracte de lloguer o un altre. En cas que ho haguessin sol·licitat en anys anteriors, tan sols hauran de renovar el permís i no hauran d’aportar cap documentació addicional si no hi ha canvis de domicili o del mateix vehicle.
Per a estacionaments per al veïnat de l’àrea d’influència del Grau i la Malvarrosa, la recollida de les acreditacions poden ser personalment a la central de policia o per correu electrònic, prèvia comprovació que figuren al registre trucant al 964 51 33 11. Per als estacionaments del Port a la Tenència d’Alcaldia.
L’alcaldessa de Borriana i regidor de Seguretat, Maria Josep Safont, ha manifestat que “intentem anticipar al màxim les gestions i labors per a la coordinació del trànsit rodat i dels aparcaments durant els dies de celebració del festival”, per això, ha fet un crida perquè aquelles persones amb domicili a les zones del Grau i del Port sol·licitin i recullin les seves acreditacions.
Safont ha assegurat que «la nostra intenció és millorar cada any l´atenció als veïns i veïnes, minimitzar al màxim les possibles molèsties a la ciutadania derivades del macrofestival i evitar la sobrecàrrega de treball que es produeix els dies previs al festival, i durant el mateix ”, i ha agraït la feina tant de la Policia Local com dels funcionaris de l’Ajuntament, fent tan àgil tramitació de les acreditacions.
Informació i Foto: Ajuntament de Borriana