L’Ajuntament d’Almassora celebra el dia de Tots Sants a l’església del Crist.
L’alcaldessa d’Almsssora, María Tormo, ha assistit a l’eucaristia acompanyada de representants de la corporació municipal en una jornada on s’han tingut presents les víctimes de la tràgica Dana.
Informació i Foto: Ajuntament d’Almassora