EsportsTurisme

L’Agència Valenciana de Turisme promociona l’oferta turística de la Comunitat Valenciana en el Gran Premi d’Holanda de MotoGP

L’Agència Valenciana del Turisme promociona la Comunitat Valenciana en el Gran Premi d’Holanda de MotoGP per donar a conèixer l’àmplia oferta de turisme de la Comunitat Valenciana als assistents a aquesta competició a Holanda.

L’Agència Valenciana del Turisme participa, en col·laboració amb Visit Benidorm, amb un estand durant els dies de cursa que estarà ubicat al Village del circuit Motul TT Assen. A l’espai els visitants poden obtenir fullets, guies i mapes amb informació de la Comunitat.

El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha ressaltat la importància de participar en aquest Gran Premi perquè «a través d’aquestes accions promocionem la Comunitat Valenciana directament amb els potencials turistes assistents a la competició en un dels nostres principals mercats».

Aquesta promoció és la primera de 3 accions que desenvoluparà Turisme per reforçar la promoció internacional en tres dels principals mercats: Regne Unit, Alemanya i Holanda.

Colomer ha assenyalat que «aquestes accions promocionals consisteixen en donar visibilitat a la Comunitat Valenciana, a través d’un estand de promoció turística, en tres dels circuits internacionals del món que formen part de tres dels nostres principals mercats».

En concret, es desenvoluparà aquesta acció al circuit Motul TT Assen d’Holanda durant aquest cap de setmana, al circuit de Circuit de Sachsenring d’Alemanya del 13 al 15 de juliol i al circuit de Silverstone al Regne Unit del 24 al 26 d’agost.

Cal ressaltar que el circuit Motul TT Assen d’Holanda està considerat com ‘La Catedral del motociclisme’ i és capaç d’atraure més de 105.000 visitants en un sol dia.

El Campionat del Món de Motociclisme, la màxima competició mundial de motociclisme de velocitat, està regit per la Federació Internacional de Motociclisme, i es divideix en tres categories: MotoGP, Moto2 i Moto3. El calendari consisteix en 18 premis, 4 a Espanya, sent l’última cita del calendari la qual se celebra a València: Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana, que tindrà lloc al Circuit Ricardo Tormo el 16-18 de novembre.

 

 

Informació i Foto: http://www.gva.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint