L’aeroport de Castelló posa en marxa la nova ruta d’esquí Luton amb una estimació de 32.000 passatgers anuals
Amb motiu del primer vol, s’ha realitzat el tradicional acte de benvinguda a la plataforma de l’aeroport, on dos camions de el servei de bombers han rebut a l’aeronau traçant un arc d’aigua sota el que ha passat l’aeronau.
El director general d’Aerocas, Joan Serafí Bernat, i la directora de l’aeroport, Ivana Guinot, han estat presents en la recepció del primer vol de la nova ruta, que opera amb dues freqüències setmanals.
El director general d’Aerocas ha mostrat la seva satisfacció amb la posada en marxa de la ruta, “ja que reforça la comunicació amb una àrea de l’potencial econòmic i demogràfic de Londres, a més d’obrir una nova porta a l’mercat britànic”.
En aquest sentit, Joan Serafí Bernat ha recordat que es tracta de la segona connexió amb Londres que ofereix l’aeroport de Castelló, que ja disposa d’una ruta d’esquí Stansted operada per Ryanair. La conjunció d’ambdues suposarà que l’aeroport ofereixi en determinats períodes fins a cinc enllaços setmanals amb la capital britànica.
Aquesta nova ruta s’ha aconseguit a través del segon pla de posicionament de l’aeroport a Europa, que també ha possibilitat ruta a Viena i una altra a Marsella. A més, properament s’adjudicaran les connexions promogudes a través de la campanya de creixement de l’aeroport.