L´aeroport de Castelló impulsa la construcció d´un nou hangar per afavorir el desenvolupament d´activitats industrials i formatives
La societat pública Aeroport de Castelló (Aerocas) ha impulsat la construcció d’un nou hangar destinat a acollir activitats industrials i formatives, que són dos dels pilars de l’estratègia de diversificació de la infraestructura.
Aerocas ha aprovat l’inici de l’expedient de contractació del projecte i de les obres de construcció d’una nau de 300 metres quadrats, dotada d’escomeses elèctriques, sanejament, aigua i telecomunicacions i d’una zona d’accés.
L’hangar haurà de ser de tipus desmuntable, per tal de dotar de flexibilitat la instal·lació i la seva ubicació. A més, s’ha de projectar de manera que pugui donar cabuda al manteniment d’aeronaus d’aviació general.
El valor estimat del contracte és de 255.850 euros i el termini dexecució és de quatre mesos.
L‟execució d‟aquest hangar pretén donar resposta a la necessitat de dotar l‟aeroport de noves instal·lacions adreçades a empreses de la indústria aeronàutica. Així mateix, podrà atendre demandes futures vinculades a l’expansió de l’activitat formativa.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana