L’aeroport de Castelló dóna per extingit l’incendi declarat en una aeronau destinada a desmantellament
El foc s’ha originat com a conseqüència d’una espurna generada durant els treballs d’extracció d’unes mostres dels materials de l’fusellatge de l’avió.
L’avís s’ha donat poc abans de un quart de l’migdia, activant-se de manera automàtica el pla d’emergències de l’aeroport. En primera instància, han intervingut els bombers de l’propi aeroport i, vint minuts després, ja es comptava amb el reforç de mitjans de el Consorci Provincial de Bombers. El personal de l’aeroport ha retirat les aeronaus que estaven al voltant de l’aparell incendiat i s’han interromput les operacions. A les 15.51 hores, s’ha donat per finalitzada l’emergència
La directora general d’Aerocas ha manifestat que el pla d’emergències “ha funcionat de manera eficaç” i ha ressaltat la coordinació amb altres organismes per mobilitzar els mitjans i donar una ràpida resposta a la situació.
En l’extinció de l’incendi hi han intervingut els bombers de l’aeroport de Castelló, a més de quatre dotacions de el Consorci Provincial de Bombers i tres unitats de comandament. També s’han mobilitzat dues ambulàncies de manera preventiva.