DestacatTurisme

L’aeroport de Castelló acull una operativa xàrter per al desplaçament de representants del sector ceràmic a la fira Cersaie de Bolonya

L’aeroport de Castelló acollirà entre els propers dies 24 i 29 de setembre una operativa xàrter per al trasllat de representants del sector ceràmic a la fira Cersaie de Bolonya. Els diferents vols programats d’anada i tornada desplaçaran prop de 1.400 persones passatgeres.

El director general de Costes, Ports i Aeroports de la Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori, Vicente Martínez Mus, ha manifestat la satisfacció que l’aeroport de Castelló “doni resposta a les necessitats d’un sector tan emblemàtic com el ceràmic , canalitzant els trasllats de les delegacions comercials que viatgen a Bolonya per participar a Cersaie, la fira més important del món en aquest àmbit”.

El director general ha destacat “la vocació de lʻaeroport de prestar servei a la societat castellonenca i dʻexercir dʻaliat de lʻempresariat”.

L’operativa consta de quatre vols d’anada i quatre de tornada. Els d?anada estan previstos entre el diumenge 24 i el dilluns 25, sumant en total prop de 700 passatgers. Els quatre vols de tornada des de Bolonya a Castelló estan programats per al divendres 29 amb el mateix nombre de passatgers.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint