Esports

L’Acadèmia del València CF rep la visita dels estudiants del Màster de LaLiga

L’Acadèmia del València CF va acollir les últimes setmanes unes jornades formatives en què va participar un nodrit grup d’estudiants del Màster en Direcció, Metodologia i Anàlisi al Futbol de LaLiga, que van poder conèixer de primera mà la metodologia de l’Acadèmia VCF, la quarta millor d’Europa en la formació de jugadors per competir a l’elit, segons el darrer informe del CIES Football Observatory (+ INFO).

L’ACADÈMIA VCF, LA QUARTA MILLOR D’EUROPA

FORMACIÓ TEÒRICA I PRÀCTICA

30 estudiants d’aquest màster de la Lliga van poder completar una intensa jornada de formació teòrica i pràctica amb el visionat dels entrenaments del VCF Juvenil A i del VCF Cadet A.
EL VCF JUVENIL A TERME LIDER LA PRIMERA TORNADA EN DIVISIÓ D’HONOR

METODOLOGIA ACADÈMIA VCF

Al llarg de la jornada formativa van rebre ponències per part d’Urko Cherta, Coordinador Tècnic, Álvaro Ramos i Ángel García del departament d’Identitat, van mostrar l’ús de la dada a l’Acadèmia VCF i també van mantenir un col·loqui entretingut amb José Jiménez, coordinador de Scouting de l’Acadèmia VCF.

APOSTA PER LA FORMACIÓ

L’Acadèmia VCF està sempre oberta a compartir el coneixement dels seus tècnics i professionals dels diferents departaments, la formació dels quals és un dels pilars com mostren els convenis amb diferents institucions universitàries i especialitzades en el sector.
L’Acadèmia VCF acull un Coaching Clinic amb TÈCNICS DE clubs de la Svensk EliteFotboll de Suècia

SEGUEIX L’ACTUALITAT DE L’ACADÈMIA VCF:

Instagram: @academiavalenciacf

X: @acadèmia_VCF

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint