La Vila del Toro posa en valor el cultiu i la producció de la tòfona negra
En una exaltació de sabors i aromes, la localitat castellonenca del Toro promocionarà la tòfona negra a Castelló i València. Així ho ha manifestat l’alcalde José Arenes, que ha anunciat que “El Toro estarà a El Corte Inglés de les dues ciutats per posar en valor i donar a conèixer aquest or negre que creix a casa nostra”.
I és que l’Ajuntament, tal com ha explicat l’alcalde, ha aconseguit signar un acord amb El Corte Inglés per a la venda de tòfona negra del Toro. “Un compromís personal amb el comerç local de tòfona de quilòmetre zero”. “La feina i la implicació dels nostres veïns en el cultiu de la tòfona ens fa sentir-nos orgullosos i volem que aquesta cita sigui un veritable revulsiu per als nostres productors”, ha destacat el primer edil.
Així doncs, els dies 23 i 24 de gener, la Vila del Toro estarà present a Castelló i València, respectivament, per vendre el seu producte més proper. A més, “hi haurà degustacions perquè tot aquell que vingui al GastroMercat d’El Corte Inglés, pugui gaudir del nostre producte local de temporada”, ha manifestat l’alcalde.
Amb aquest esdeveniment, l’Ajuntament del Toro, vol obrir la tòfona negra a nous consumidors i “fomentar totes les oportunitats que brinda al nostre municipi el cultiu d’aquest preat fong”. Pel que l’alcalde ha convidat “als que tinguin l’oportunitat de conèixer la cita, s’hi acostin i la gaudeixin”, ha rematat José Arenes.
—
Informació i Foto: PP Castelló