CulturaDestacat

La VII edició del Saló del Còmic plena de vida el centre de Castelló amb la participació de llibreries i comerços locals

La plaça Major de Castelló ha sigut hui epicentre de la cultura i l’entreteniment amb la celebració del segon dia del VII Saló del Còmic i El Llibre Infantil i Juvenil. L’esdeveniment, organitzat per la regidoria de Comerç i Consum, ha reunit a centenars de visitants que han gaudit d’una jornada plena d’activitats, tallers i exposicions a l’aire lliure en un dia en què el bon temps ha acompanyat la celebració.

El regidor de Comerç i Consum, Alberto Vidal, ha destacat la singularitat d’este Saló, “un dels pocs esdeveniments d’estes característiques que se celebren a l’aire lliure, convertint el cor de Castelló en un punt de trobada per als amants del còmic, la literatura infantil i juvenil, i la cultura en general. És una gran alegria veure com el comerç local es beneficia d’esta iniciativa que dinamitza l’economia i acosta als ciutadans a les nostres llibreries i botigues especialitzades”.

Durant tota la jornada, els assistents han pogut gaudir d’un ampli programa d’activitats que han inclòs firmes d’autors, tallers creatius i exhibicions de cosplay.

El Saló també ha sigut un espai de trobada entre il·lustradors i editors gràcies a l’activitat de speed datings, on artistes han pogut mostrar les seues portfolios a la recerca de noves oportunitats en el món editorial. Esta iniciativa, en col·laboració amb l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Castelló, ha sigut un èxit i ha demostrat la importància de generar connexions entre creadors i la indústria del còmic i la il·lustració.
L’esdeveniment, que compta amb la participació de 25 expositors, posa en valor el paper de les llibreries locals i editorials independents, els qui oferixen una àmplia selecció de còmics, llibres infantils i marxandatge especialitzat. A més, els més xicotets han gaudit de tallers infantils com la creació de personatges kawaii i classes de pintura creativa.

Els 25 expositors d’esta edició són: Plácido Gómez, Babel, Argot, Rincón de Follets, Abacus, Diu Wars, L’Orde del Drac, Surineki, Warp Zone, Akiba CS, Som de Llibres, GP Edicions, Blue Còmics, Grafit Edicions, Sargantana, Norma Còmics-Astronave, Malian, Hola Monstre, Tintures, Letrablanka, Unrated Còmics, L’Anell de Sirià, Edelvives, Todojuguete i LudoSport.

El Saló del Còmic i El Llibre Infantil i Juvenil continuarà demà, diumenge 16 de març, amb més activitats i esdeveniments per a tots els públics. Amb més de 30 activitats programades al llarg del cap de setmana, este esdeveniment continua consolidant-se com una cita imprescindible en el calendari cultural i comercial de Castelló.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint