Educació

La Universitat Jaume I dona la benvinguda a l’estudiantat internacional

La Universitat Jaume I ha donat avui la benvinguda a l’estudiantat internacional que cursa enguany els seus estudis a l’UJI a través dels diferents programes d’intercanvi. En total, aquest curs acadèmic la Jaume I rebrà més de 275 estudiants d’altres països, procedents principalment d’Itàlia, Alemanya, França o Mèxic.

A més, també s’hi incorpora estudiantat del Japó, Polònia, Grècia, Corea del Sud o el Regne Unit, «la qual cosa reflecteix una creixent diversitat geogràfica gràcies tant al programa Erasmus+ com a convenis amb universitats de fora d’Europa», assenyalen des del Vicerectorat de Relacions Internacionals.

Al llarg de la sessió, l’estudiantat ha tingut l’oportunitat de conèixer diferents aspectes sobre el funcionament de la Universitat i els tràmits administratius que ha de realitzar, els cursos d’espanyol que s’hi ofereixen, i rebre informació sobre la ciutat i la província, entre altres qüestions.

Informació i Foto: UJI

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint