La Universitat d’Alacant reconeix el treball d’internacionalització dels estudis de català al món
El Departament de Filologia Catalana de la Universitat d’Alacant compta des d’avui amb dues plaques que simbolitzen la internacionalització dels estudis de català que porta a terme la Universitat d’Alacant. La rectora, Amparo Navarro, ha presidit un acte en què ha destacat el treball de l’departament i també de l’Institut Superior d’Investigació Cooperativa de la UA (ISIC-IVITRA), “una tasca que beneficia als nostres investigadors i a l’alumnat, gràcies a la qual compten amb la possibilitat de desenvolupar-se professionalment en diferents universitats de l’món on es cursen estudis de català “.
Vicent Martines ha destacat les facilitats de la Universitat d’Alacant a l’hora de posar en marxa acords com els que simbolitzen les plaques que des d’avui llueixen a l’entrada de el Departament de Filologia Catalana, “un treball que portem fent des de l’any 2015” ha apuntat.
També el degà de la Facultat de Filosofia i Lletres, Juan Francisco Mesa, ha apuntat la “gran tasca d’internacionalització que realitza el departament i l’Institut d’Investigació”.
En l’acte han participat també la directora de Departament de Filologia Catalana, Marinela Garcia, professorat de el departament i el regidor de Cultura de l’Ajuntament de la Nucia, que acull la Seu Universitària on es troba el Centre d’Estudis Catalans.
Informació i Foto: Universitat Alacant