Més notícies

La Universitat d’Alacant acull la conferència de Pablo Pineda

Amparo Navarro ha rebut al seu despatx Pablo Pineda, primer europeu amb síndrome de Down a acabar una carrera universitària, que avui ha estat el protagonista de Trobades per la Diversitat de la Fundació Adecco que s’ha realitzat a la Universitat d’Alacant amb la col·laboració del Club de les Bones Decisions, Caixa Rural Central i Agrobàlia.

Una jornada en què s’aborden prejudicis i estereotips relacionats amb la discapacitat a través del testimoni de persones que han passat per situacions greus, superant-se amb actituds i valors que els han fet més forts i optimistes davant de l’adversitat.

La rectora ha destacat “l’esforç de superació de Pablo Pineda que, sens dubte, és un exemple no només per a persones amb algun tipus de discapacitat, sinó per a tots nosaltres” i ha destacat que “el seu exemple és una motivació més per a la Universitat de Alacant que està compromesa des de fa molts anys amb la integració i eliminació de tota mena de barreres perquè l’educació superior pugui estar a l’abast de tothom”.

Informació i Foto: Universitat Alacant

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint