Més notícies

La UA lliura un xec solidari a l’Associació Espanyola contra el Càncer

El vicerector de Cultura, Esport i Llengües de la UA, Carles Cortés, ha fet entrega aquest matí d’un xec per valor de 1.344 euros, a Pau Enríquez, president provincial de l’Associació Espanyola contra el Càncer (AECC). La quantitat lliurada és fruit de la recaptació del Concert Solidari ofert pel Quartet de Corda de l’Orquestra Filharmònica de la UA (OFUA) el passat 7 de maig al Teatre principal. El concert va comptar amb la col·laboració de la Junta Major de Confraries i Germandats d’Alacant, per la qual cosa el seu president, Alfredo Llopis, també ha estat present en l’acte de lliurament, al costat de la secretària general de la UA, Esther Algarra.

Aquesta actuació va comptar també amb la col·laboració dels patrocinadors anuals de l’OFUA, Vectalia, Hidraqua, Fundació Manuel Peláez Castillo i Cajamar; i amb la col·laboració del Conservatori Superior d’Alacant “Òscar Esplà”, el Conservatori Professional “Guitarrista José Tomás” d’Alacant, el Conservatori Professional “Vicent Lillo Cánovas” de Sant Vicent i Brass Academy Alacant.

Els grups de cambra de l’OFUA són el resultat del treball formatiu i pedagògic que orienta aquest projecte universitari. Constitueixen un element complementari que permet afrontar amb intensitat i rigor un repertori més ampli i versàtil que el que ofereix una orquestra en la seva totalitat. Els joves intèrprets dels grups de cambra, dirigits per Tobias Gossmann, posen sobre l’escenari totes les seves capacitats i sensibilitat musical per a propiciar una important experiència estètica. Quartet de Corda de l’OFUA està integrat per violins: María García Sivera i Antonio Milà Martínez; viola: Carles Soler Navarro; i violoncel: Javier Masiá Martínez.

Informació i Foto: Universitat Alacant

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint