CulturaEducació

La UA i la Societat d´Espanyola d´Estudis Clàssics organitzen el VI Certamen Escolar de Teatre Grecolatí

La Universitat d’Alacant i la Societat Espanyola d’Estudis clàssics organitzen una nova edició del Certamen Escolar de Teatre Grecolatí, amb l’objectiu de fomentar entre l’alumnat d’Educació Secundària Obligatòria i el Batxillerat el gust pel teatre en general i pel teatre clàssic en particular , així com incentivar la creació de muntatges de textos grecollatins. Aquest any el certamen arriba a la sisena edició que tindrà lloc els propers dies 17,18 i 19 de maig al Saló d’Actes del Col·legi Major de la UA, amb entrada gratuïta.

Aquest any la programació està integrada per sis obres de diferents centres d’educació secundària. Estudiants de diversos instituts i centres assistiran com a públic, a més dels integrants dels grups teatrals que posaran sobre les taules les obres seleccionades per a aquesta edició: “El judici de les deesses…Grabant! (IES Maria Blasco. Sant Vicent del Raspeig); “Antígona” (Col·legi Don Bosco. Alacant); “Odisseja. Un viatge per les Ítaques” (IES Misteri d´Elx); “L’assemblea de dones” (Col·legi Immaculada Jesuïtes. Alacant); A l’Arconte (IES Germans Amorós. Villena); “La jove de Andros” (IES Tháder. Oriola). El divendres 19 de maig a les 17:00 hores finalitzarà el certamen amb la gala de cloenda, moment en què es donaran a conèixer les mencions a la millor obra (que formarà part del programa del XII Festival de Teatre Clàssic de l’Alcúdia al juliol del 2023); a la millor direcció, escenografia i treball actoral.

L´entrada a les representacions és gratuïta. Les reserves per a les sessions es faran a través del correu ofi.cultura@ua.es o del telèfon 965.90.99.24.

Programa

Dimecres 17 de maig, 10:00h
IES Maria Blasco, Sant Vicent del Raspeig
Grup: Teatre per la careta
cartell-teatre-grecollatí (1)El judici de les deesses …Gravant!

Dimecres 17 de maig, 12:30h
Col·legi Don Bosco, Alacant
Grup: En acció teatre
Antígona

Dijous 18 de maig, 10:00h
IES Misteri d´Elx
Grup: Arts escèniques
Odissea. Un viatge per les Ítaques

Dijous 18 de maig, 12:30h
Col·legi Immaculada Jesuïtes, Alacant
Grup: La Nave Argo
L’assemblea de dones

Divendres 19 de maig, 10:00h
IES Germans Amorós, Villena
Grup: Carro de Tespis
A l’Arconte

Divendres 19 de maig, 12:30h
IES Tháder, Oriola
Grup: Globus Theatrum
La jove d’Andros

Divendres 19 de maig, 17:00h
GALA DE LLIURAMENT DE PREMIS

Informació i Foto: Universitat Alacant

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint