La startup del Parc Científic de la UA Mediterranean Algae prepara el llançament de la línia de condiments d’algues marines
Meditarranean Algae, startup vinculada al Parc Científic d’Alacant (PCA), ha conclòs el desenvolupament de la nova línia de productes: superfood de la Mediterrània – assaonadors d’algues.
Després de finalitzar les seves investigacions de cultiu d’algues al Parc Científic de la Universitat d’Alacant i equipar les seves instal·lacions al Viver Industrial Príncipe Felipe de l’Ajuntament d’Alacant, la startup alacantina confessa que està a punt per fer el salt al gran consum. Per això, han decidit recórrer a la plataforma Verkami de crowdfunding per vendre les primeres unitats del seu nou producte sota demanda.
Yago Sieras, CEO de Meditarranean Algae ha assenyalat que “aquest llançament representa una nova fita en el nostre camí cap al mercat en la categoria de proteïna vegetal. No és la primera vegada que vam recórrer al crowdfunding per impulsar les nostres idees innovadores, ja que anteriorment vam tenir èxit amb la nostra campanya de cosmètica natural basada en algues SIWID Cosmetics.”
Les algues són un recurs marí extraordinari i altament nutritiu que ha estat àmpliament reconegut pels beneficis per a la salut. En línia amb la recerca d’ingredients naturals i l’alimentació saludable, l’empresa de base tecnològica alacantina ha creat una selecció d’alçadors d’algues únics, que prometen transformar plats tradicionals en experiències culinàries autèntiques. Aquesta línia d’algues compta amb una varietat de sabors i propietats beneficioses per a la salut.
Meditarranean Algae està formada majoritàriament per egressats de la Universitat d’Alacant (UA), que després de participar en diferents accions i programes d’ua:empren (programa propi d’emprenedoria de la UA) ha aconseguit diferents fites de rellevància al món de les startups i l’emprenedoria. Dedicada al cultiu d’algues autòctones a terra ferma, ha desenvolupat una tecnologia pròpia que els permet crear diferents aplicacions als productes resultants dels seus cultius, centrant-se principalment en la cosmètica i l’alimentació.
Informació i Foto: Universitat Alacant