La solidaritat del Femeni B del VillarrealCF
Unió i solidaritat, són les paraules que millor defineixen a un equip en majúscules. El seu entrenador, Javier Soriano, ens revela que les seves jugadores són “com un grup d’amigues amb gustos molt similars”. Les noies del filial groc marxen quartes a la taula de la Lliga Autonòmica femenina de la Comunitat Valenciana mirant amb ambició als llocs de dalt de la classificació.
Pel tècnic del Femení B la temporada està sent un èxit fins al moment: “La valoració és positiva perquè sumar punts vol dir que estem treballant bé. Al final som un filial i el nostre objectiu és formar jugadores per al primer equip “.
El preparador de l’equip ‘groguet’ revela el costat solidari de les seves jugadores: “Estem fent un projecte solidari amb l’Associació Espanyola Contra el Càncer a la seva seu a Castelló”. “Sorprèn el seu afany solidari perquè al final tenen una edat que pensen molt en elles i que pensin en els altres, la veritat, és una cosa que val la pena viure-ho i val la pena que tot surti endavant”, conclou Soriano.
Informació i Foto: http://www.villarrealcf.es