Esports

La sisena edició dels jocs castellonencs adults majors s’ha presentat hui dijous 28 de novembre de 2024 a l’estadi de la ceràmica del Villarreal CF

El Villarreal CF col·labora per segon any consecutiu amb els Jocs Castellonencs. L’Estadi de la Ceràmica ha acollit aquest dijous la presentació de la sisena edició d’aquesta competició poliesportiva i recreativa per a adults majors de la nostra província, que recorrerà els municipis de Castelló i la final dels quals se celebrarà aquest curs a Torreblanca durant el mes de maig.

La compareixença ha estat liderada per Tania Agut, batlessa de Torreblanca, Roberto Masqués, de l’empresa organitzadora Patagonia Sports, i Paloma Masó, responsable del programa Endavant del Vila-real CF.

El club emmarca la col·laboració en la iniciativa d’Endavant Província, integrada al projecte de sostenibilitat i RSC, amb la qual pretén promocionar el turisme als municipis de Castelló, buscant impulsar l’activitat econòmica i cultural de la província.

Els Jocs Castellonencs tenen com a finalitat generar un espai d’amistat, integració, socialització, aprenentatge i diversió en una sana competició esportiva, cultural i a través dels jocs tradicionals i que ofereix l’oportunitat de millorar la qualitat de vida, la salut física i emocional dels grans.

Aquesta divertida competició es vertebra en dues grans àrees: una esportiva que consta de cinc disciplines (pentatló adaptat, petanca, senderisme, pàdel i coreografia) i una altra de jocs tradicionals, que inclou guinyot, tiro al pot, dòmino i cant.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint