La Selecció Espanyola Sub-19 ha convocat quatre jugadors del planter del Villarreal CF per al doble enfrontament davant Noruega
La Selecció Espanyola Sub-19 ha convocat quatre jugadors del planter del Villarreal CF per al doble enfrontament davant Noruega, que es jugarà al Guillermo Amor de Benidorm el 17 i 19 de febrer. Hugo López, José Ángel Gaitán, Carlos Maciá i Pau Polo veuen recompensada la seva gran temporada als diferents equips del Vila-real CF nodrint la llista de La Roja confeccionada per Paco Gallardo.
Informació i Foto: Villarreal CF