Esports

La Selecció Espanyola Sub-19 ha convocat quatre jugadors del planter del Villarreal CF per al doble enfrontament davant Noruega

La Selecció Espanyola Sub-19 ha convocat quatre jugadors del planter del Villarreal CF per al doble enfrontament davant Noruega, que es jugarà al Guillermo Amor de Benidorm el 17 i 19 de febrer. Hugo López, José Ángel Gaitán, Carlos Maciá i Pau Polo veuen recompensada la seva gran temporada als diferents equips del Vila-real CF nodrint la llista de La Roja confeccionada per Paco Gallardo.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint