La secretària autonòmica d’Igualtat i Diversitat, Asunción Quinzá, visita el centre Alba de València
La secretària autonòmica d´Igualtat i Diversitat, Asunción Quinzá, ha visitat el centre del Programa Alba d´atenció a dones víctimes d´explotació sexual a València.
La secretària autonòmica s’ha reunit amb les responsables del centre per conèixer de primera mà la tasca que fan i ha traslladat el compromís del Consell en la lluita per eradicar l’explotació sexual i el tràfic.
El programa Alba, que ajuda les dones víctimes de tracta a sortir de les xarxes d’explotació sexual i ofereix una atenció integral, ha atès un total de 1.473 dones de la Comunitat Valenciana durant el primer semestre del 2023, 526 a València, 467 a Alacant i 480 a Castelló.
Les atencions a dones han estat realitzades individualment tant en espais oberts com a les seus provincials i ubicacions d’itinerància.
A la visita també hi han assistit el comissionat per a la Lluita contra la Violència sobre la Dona, Felip del Bany, i el director general de Diversitat, Stephane Soriano.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana