Cultura

La Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Castelló reforça el cartell d’oci i temps lliure amb qüasi 40 activitats en el primer trimestre de 2018

La Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Castelló, que dirigeix José Luis López, ha organitzat prop de 40 activitats i tallers dirigits a joves d’entre 14 i 35 anys que es duran a terme durant el primer trimestre de 2018 en el Casal Jove del Grau, reforçant d’aquesta manera l’oferta d’oci i temps lliure per a aquest sector de la població.

La nova programació arrancarà al gener amb grups de conversa en valencià, taller de ball i comercial danse, meditació, iniciació al teatre d’ombres xineses, curs de monitor/a escolar, introducció a la fotografia digital, spining, zumba, calistenia, taller de cuina de supervivència, mindfulness per al control de l’estrès, crossfitness, relaxació i spa.

Les activitats prosseguiran al febrer amb defensa personal per a dones, spining, zumba calistenia, grups de conversa en anglès, taller de ball new style, kundalini, entrenament de carreres d’obstacles, bicicleta tot terreny, assessoria d’imatge i estilisme, senderisme, nutrició i xarrades dedicades a l’enteniment de la discapacitat intel·lectual, prevenció de la violència sexista, introducció a la Llei de la Dependència, prevenció de l’assetjament laboral per qüestió de sexe, barreres arquitectòniques i ciutats accessibles i perspectiva de gènere en l’esport.

El trimestre tancarà al març amb tallers de decoració de llaminadures, iniciació al teatre, kundalini, spinning, zumba, manicura i decoració d’ungles i taller de cuina sushi.

Les inscripcions i informació per a les activitats estan obertes i es poden realitzar-se en el casal Jove del Grau els dilluns, dimarts i divendres, de 17.00 a 20:00 hores, i els dimarts i dissabtes, de 17.00 a 19:00 hores. També pot realitzar-se preinscripció online a través de la web http://juventud.castellon.es en l’apartat de Formació/Tallers i Activitats de Temps Lliure o sol·licitar més informació en el telèfon 964 282 122.

 

Informació i Foto: http://www.castello.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint