La Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Castelló avança en la cerca d’un local en el centre de Castelló per a obrir un segon Casal Jove
La Regidoria de Joventut avança en la cerca d’un local en el centre de Castelló per a obrir un segon Casal Jove, a més del qual ja funciona en el Grau. La regidora Ester Giner ha donat a conéixer aquesta iniciativa durant la seua visita a la Fira d’Entitats Juvenils, celebrada en la plaça de les Aules, on ha mostrat el seu suport a les associacions juvenils de la ciutat.
Giner ha explicat que “estem estudiant diferents espais per a disposar d’un altre Casal Jove a Castelló, a més del qual ja tenim en el Grau. Volem que els joves tinguen cada vegada més llocs on trobar-se, participar i desenvolupar les seues pròpies iniciatives”.
Estands i activitats per a conéixer a les associacions
La Fira d’Entitats, organitzada pel Consell de la Joventut de Castelló amb la col·laboració de l’Ajuntament, ha reunit a prop de 30 associacions. A través dels seus estands, les entitats han donat a conéixer al públic els seus projectes i les oportunitats de participació que ofereixen. Cadascuna ha preparat a més una activitat per a mostrar el seu treball i facilitar el contacte amb els joves que s’han acostat a la plaça. La jornada també ha comptat amb música en directe.
La regidora ha destacat que “aquesta fira és una oportunitat perquè els nostres joves coneguen de primera mà la varietat d’associacions, projectes i activitats que existeixen a Castelló. Moltes vegades hi ha ganes de participar, col·laborar o fer coses noves, però no sempre es coneixen tots els recursos i possibilitats que tenen al seu abast”.
Giner ha assenyalat que “volem que aquesta fira siga també una porta d’entrada per a aquells joves que potser encara no han trobat on participar. Castelló compta amb un teixit associatiu juvenil molt actiu i aquesta jornada permet acostar-ho directament als qui volen implicar-se i conéixer noves iniciatives”.
Informació i Foto Ajuntament de Castelló