Més notícies

La Plaça Major de Castelló es converteix en altaveu de la solidaritat amb els afectats pel terratrèmol de Colòmbia

La Plaça Major de Castelló ha acollit un emotiu acte de condol i solidaritat cap al poble colombià després del greu terratrèmol que va afectar la regió de l’occident del país el passat 10 d’agost. La concentració ha comptat amb la presència de representació municipal encapçalada pel regidor d’Interculturalitat i Cooperació al Desenvolupament, Vicent Sales, junt amb el regidor de Participació Ciutadana, Paco Cabañero.

Durant la trobada, el regidor Vicent Sales ha traslladat en nom del consistori «el profund pesar del municipi per les tràgiques conseqüències del sisme i ha emfatitzat el compromís ineludible de la capital de la Plana amb la comunitat colombiana, de gran arrelament a la ciutat en l’actualitat, amb més de 7.000 residents».

Sales ha ressaltat que «Castelló sempre respon davant les adversitats amb un cor solidari i pròxim. I hui, estant al costat dels nostres veïns i veïnes procedents de Colòmbia, volem mostrar eixa solidaritat; en moments tan difícils per a tantes famílies que tenen els seus éssers estimats en les zones afectades, volem que senten que no estan sols i que Castelló s’agermana sincerament amb el seu dolor i amb la fortalesa del poble colombià per a sobreposar-se a aquest tràgic succés».

Així mateix, el regidor ha volgut reconéixer públicament el treball i la implicació directa del teixit associatiu per a fer possible aquest acte. «Volem expressar un agraïment molt especial a totes i cadascuna de les entitats i associacions que han col·laborat activament en aquesta convocatòria, com Casa de Dios España, Iglesia Casa de Dios Puerta al Cielo, ASLAMEC, Asociación Hispanoamericana Unida, Asociación Un Solo Corazón i Villa Colombia. El seu esforç constant, el seu compromís social i la seua estreta coordinació amb l’àrea de Convivència Social són un exemple del dinamisme i la força intercultural que defineix Castelló», ha destacat Sales.

Sales ha indicat que «tant des de l’Ajuntament de Castelló com des de les diferents associacions, continuarem treballant perquè l’ajuda humanitària des de la nostra ciutat es trasllade de la manera més ràpida i efectiva possible fins a les zones afectades pel terratrèmol».

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint