Sanitat

La plaça de l’estadi de la ceràmica acollirà diumenge 17 de novembre un punt de vacunació

La Plaça de l’Estadi de la Ceràmica acollirà aquest diumenge un punt de vacunació perquè els veïns de Vila-real acudeixin a immunitzar-se de la grip i el cóvid-19.

Gràcies a aquesta iniciativa, impulsada per la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana i l’Hospital de la Plana, centenars de persones podran acudir, en horari de 10.00 a 14.00 hores, a la unitat mòbil que s’instal·larà als peus de la Ceràmica per a vacunar-se sense cita prèvia.

Suport a la campanya de vacunació amb jocs i activitats

Igual que amb les campanyes de donació de sang -en què el club cedeix l’Estadi de la Ceràmica- el Vila-real CF ha volgut també impulsar la vacunació, exercint com a altaveu i instal·lant, al costat de la unitat mòbil, un camp de 3× 3 i la PlayZone, amb el propòsit que suposi un reclam i més veïns de Vila-real s’acostin a immunitzar-se. El club col·labora amb aquesta iniciativa com a part del programa Endavant Solidaritat.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint