La nova gespa ja està instal·lada de cara al primer partit de LALIGA Villarreal vs Betis
L’Estadi de la Ceràmica ultima els detalls per albergar el primer partit de LALIGA contra el Real Betis (13 d’agost a les 19.30 hores). Així, la nova gespa ja està completament instal·lada per tal que sigui una autèntica catifa al llarg de tota la temporada que ve.
Aquesta varietat de gespa, anomenada poa pratensis, ha arribat directament des de Plasencia (Extremadura) en 16 camions frigorífics i ha estat instal·lada durant els tres últims dies per l’empresa espanyola Laziturri.
La ja nova gespa de la Ceràmica s’ha instal·lat de cara als quatre partits que es disputaran a casa durant el mes d’agost entre el primer equip i el filial. Més tard, es reforçarà amb un sistema de cosit a causa del nombre de partits que albergarà el feu groguet aquesta temporada entre LALIGA EA Sports, LALIGA Hypermotion i l’Europa League.
Cal recordar que, la ja retirada gespa de l’Estadi de la Ceràmica, va acollir ja finalitzada la temporada 22/23 diversos esdeveniments com LaLiga Promises, la Festa de l’Afició, la Yellow Cup Summer, les finals de la Copa Endavant 3X3, la Festa del Empleat i el Campus d’estiu del Vila-real CF.
Informació i Foto: Villarreal CF