Esports

La NASCAR europea inicia la temporada en el Circuit Ricardo Tormo

El Circuit Ricardo Tormo celebra aquest cap de setmana la primera carrera de les NASCAR Whelen Euro Series, la versió europea de les populars carreres americanes, que inicien així la temporada composta per sis cites a Espanya, Regne Unit, Itàlia, República Txeca, Bèlgica i Croàcia.

Un total de 37 cotxes disputarà cada una de les quatre carreres de NASCAR del cap de setmana. 69 pilots completen les llistes d’inscrits al volant dels Ford Mustang, EuroNASCAR FJ, Chevrolet Camaro i Toyota Camry que hi participen.

Els pilots procedeixen de 22 distintes nacionalitats i alguns d’ells ja saben el que és guanyar en el Circuit Ricardo Tormo, com l’israelià Alon Day (Chevrolet), que es va proclamar campió a València en 2020 i que ha pujat a la part més alta del podi en cinc ocasions a Cheste. Entre els favorits estan també els italians Gianmarco Ercoli (Chevrolet), Nicolo Rocca (Ford) i Vittorio Ghirelli (Chevrolet), que van estar entre els cinc millors de la general l’any passat.

A més de la màxima categoria, denominada EuroNASCAR PRO, se celebraran dues carreres més de la categoria EuroNASCAR 2 i les proves del Club Challenge.

En la llista d’inscrits també destaca la presència de cinc dones pilots i del francés Paul Jouffreau en la categoria EuroNASCAR 2, que porta la bandera de la Comunitat Valenciana en el seu casc perquè viu entre València i la seua localitat natal de Blaia, al costat de Bordeus.

Les carreres es disputaran el dissabte a les 13.30 i a les 17.15, i el diumenge, a les 11.00 i a les 14.30 hores. Les entrades estan a la venda en la web del Circuit.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint