Política

La ministra socialista del Castor evita assumir responsabilitats per la ruïna del projecte

La nova ministra socialista del Castor, Teresa Ribera, s’ha estrenat tirant pilotes fora i sense voler assumir les seves responsabilitats per haver impulsat la major estafa que es recorda en la història de la província de Castelló com és la ruïna del projecte Castor.

La ministra del Castor es va escudar ahir en informes tècnics per evitar assumir responsabilitats polítiques després d’haver impulsat aquest projecte que va provocar més de 700 terratrèmols a la província i que ha obligat l’Estat a assumir una indemnització milionària, ha elevat el cost de l’energia en Espanya i que ha acabat per imputar diversos alts càrrecs socialistes.

Tal com ha lamentat avui el diputat nacional del PP per Castelló, Óscar Clavell, “quan Zapatero va visitar Vinaròs almenys va tenir la gallardia de demanar perdó per haver impulsat aquesta gran ruïna” però davant d’aquesta actitud “es troba el desvergonyiment amb què la màxima responsable del Castor ha actuat al Congrés “.

El responsable popular espera que “l’arribada de la ministra de l’Castor no serveixi perquè impulsi una altra ruïna d’aquestes característiques per a la nostra província”.

 

 

Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint